contact pagina ecolife aloë

Wilt u contact met ons?

Wij zijn bereikbaar op:

info@ecolife-shop.nl of sales@ecolife.nl

Bedrijfsinformatie van ecolife:

Ecolife STS Aloe Vera Products & Health Supplies

correspondentie: NL4461MD13 – Tel: +31 (0) 113-214120

ecolife aloe vera producten puur en sterk. contact pagina ecolife aloë

STS bestaat sinds 1995 en wij zijn een Nederlandse firma. Ingeschreven bij de KvK van Middelburg en onze huisbank is ING bank (en de ABNAMRO bank) te Goes.

Bestellen via onze webwinkel is veilig.

In de loop der jaren hebben wij een groot aantal trouwe klanten opgebouwd en hier zijn wij dan ook trots op. Alle gegevens worden versleuteld verzonden! Veilig voor u als gebruiker.

Iedere klant krijgt ook de mogelijk om een review achter te laten op Kyoh. Wij zijn dan ook trost dat we een mooie 9 scoren als gemiddeld cijfer.

Alle pakjes verzenden wij met post.nl en voor ieder pakket moet getekend worden.

Ook worden alle pakjes met een track en trace code aan u verzonden. Zodat u precies weet waar uw pakje is en wanneer de post het bij u aflevert.

Informatie contact pagina ecolife aloë:

sales@ecolife.nl voor vragen of informatie in het algemeen. We proberen op deze website zo duidelijk mogelijk te zijn maar misschien heeft u toch nog een vraag of suggestie.

Vragen:

sales@ecolife.nl voor vragen over producten of info@ecolife-shop.nl

Klachten:

info@ecolife-shop.nl  Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch met vermelding van uw ordernummer.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Werkwijze:

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling
bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ecolife-shop bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,
dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie
(SGC).

Retourneren van producten:

Wij hanteren een retourtermijn van 15 dagen na ontvangst van het product door de consument. De datum waarop u als klant het pakket heeft ontvangen plus 15 dagen. U vindt een voorbeeld retourformulier onder de link “retourformulier”.

Let op: persoonlijke verzorgingsproducten kunnen niet geretourneerd worden! Deze producten zijn NIET verzegeld ( omdat wij rechtstreeks uit ons magazijn verzenden kan er niemand bij) en bij retournering kunnen wij niet controleren of een flacon of pot geopend is door consument/gebruiker. Gelieve hier goede notie van te nemen. Ook producten met een (zeer) beperkte houdbaarheid kunnen niet geretourneerd worden.

Heeft u een suggestie voor deze contact pagina ecolife aloë? of onze website. Stuurt u ons gerust een mailtje!

Hieronder volgen nog enkele links naar websites en producten.

voor de producten van ecolife

link naar de webshop

op deze site

Wij proberen om u een zo goed mogelijk product te leveren

Daarom is alle aloë van biologische oorsprong